Van intake tot afronding
De eerste twee sessies staan in het teken van de indicatiestelling. De eerste afspraak is een intakegesprek en de tweede afspraak is het adviesgesprek. Bij een positieve indicatiestelling start de behandeling aansluiten en evalueren we regelmatig. Lees meer >
Samenwerking
We werken actief samen met onder andere huisartsen en de POH GGZ binnen onze regio. Lees meer >
Kwaliteit
Voor goede kwaliteit van zorg doen wij een stapje extra. We zijn zelfkritisch en staan open voor uw feedback. Lees meer >
Wachten! En nu?
Op het moment dat je naar de huisarts gaat en een verwijzing krijgt voor de generalistische basis GGZ is de hulp meestal NU nodig. Maar helaas kom je dan vrijwel altijd op een wachtlijst. Wat kan je dan nu zelf doen om te zorgen dat je overeind blijft? Hieronder enkele zaken die wellicht een open deur zijn voor je, maar toch belangrijk om nog eens te noemen. Lees meer >
Privacy
U kunt erop vertrouwen dat wij vertrouwelijk omgaan met uw gegevens. Lees meer >
Klachten?
Waar mensen samen werken, kunnen misverstanden ontstaan. Misschien bent u het met bepaalde zaken niet eens of bent u ontevreden over de behandeling. Als u vragen of klachten heeft, kunt u deze met de behandelaar bespreken zodat naar een oplossing gekeken kan worden. Lees meer >