Vragen of klachten
Overal waar mensen werken worden fouten gemaakt. Ook al proberen wij ons werk zo goed mogelijk te doen, ook wij blijven mensen die een verkeerde of voor de cliënt onbegrijpelijke inschatting of beslissing kunnen nemen. Over die (vermeende) fouten of beslissingen kunnen cliënten een klacht indienen. Voor cliënten is de klachtenregeling een mogelijkheid om onvrede te uiten, voor ons een aansporing om de kwaliteit van het werk te verbeteren.
Wij hopen dat cliënten hun klacht eerst kunnen en durven bespreken met hun eigen behandelaar of bij een collega-behandelaar om te kijken of er zo een bevredigende oplossing gevonden kan worden.
Mocht dit niet lukken, dan kunt u zich wenden tot Klachtenportaal Zorg via Klacht indienen – Klachtenportaal Zorg